vrijdag 23 november 2018

Thema: 'Jules in het bos.'

Ik strooi, ik strooi, de blaadjes in het rond. 
Ik strooi, ik strooi, ze vallen op de grond.
Ik gooi, ik gooi, de blaadjes in de lucht.
Ik gooi, ik gooi, ze vallen met een zucht.

Dit is ons herfstversje vinden jullie het mooi?
In de kring lagen er allemaal herfstbladeren. Wat was dat superleuk. 



We oefenden ook onze fijne motoriek. 
Met een pincet gaven we eikels en paddenstoelen aan dieren uit het bos.
Niet zo gemakkelijk, maar wie probeert die leert.





Tijdens een godsdienstmoment knutselden we samen een herfstboom.















Aan de knutseltafel mocht ook iedereen een herfstboom maken. 








Spelen in de hoekjes...


Een memorie met echt herfstmateriaal.



















Wat vinden jullie van onze werkjes?




In december komt er een stagiair in onze klas.
Ze kwam al eens een spel spelen met ons.
Dat was wel heel leuk om te doen!





Intussen is het thema voorbij. 
We doen we nu allerlei leuke activiteiten rond Sint en Piet.

Tot later...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten