dinsdag 6 juni 2017

Thema: 'Kijk eens wat IK allemaal kan!'

Het thema 'Kijk eens wat IK allemaal kan!' is al even voorbij. We hebben allemaal super goed ons best gedaan. In de klas poetsten we onze tanden, wasten we een pop of beer, wasten we onze handen, gingen we flink naar het toilet, leerde juf ons hoe we onze neus moeten snuiten en deden we alleen onze jas aan. Er waren al een paar kindjes die zelfs hun jas konden alleen dicht doen. Flink hé! Aan mijn rapport kan je zien dat ik heel hard mijn best heb gedaan. De juf wil wel dat we dit verder oefenen/ doen op school, maar ook thuis. Dus helpen jullie mij?

Vorige week zijn er vier vriendjes bij gekomen. Daar hebben we dan ook even tijd voor gemaakt!

Nu zijn we reeds gestart met het thema 'Mijn keitoffe papa'. In dit thema werken we rond allerlei stenen en doen we er ook allerlei leuke dingen mee. Natuurlijk komt papa in dit thema ook voor, want het is binnenkort vaderdag. We zijn al iets aan het knutselen voor vaderdag, maar wat vertel ik lekker nog niet! Hihi...Juf leerde ons ook al een versje voor papa. Ssssst.....



























































































































































































 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten